Friday, May 31, 2013

I understand and I wish to continue

assalammualaikum~ hye2 helo2 "korang yg dudok belakang ni especially korang lah..,," dialog yg aku dengar.. smbg..... "aku tengok korang xpernah pn jmpa lecturer bla2,, then selalu g keluar makan2,,post gmbr kt fb lah,," ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ kataku,, apa ko lalek? thanks lah coz caring pasal geng mek org,, sikda UP glak nak kdak kau,,aku xheran lah sbb ya sikap kau..aku suka bila bab kerja dgn kau..perfect,,aku plg suka bab kelaie2 dgn kau Lady Kacak. yg aku xpuas hati kt ctok..apa ko gago mek org ddk belakang? depan ka tengah ka,, ko mok perli ka apa ka, skati kau.. plg aku anti habisan2 ya statement kau mdh mekorg xda g jmpa lect or blh dktn jaranglah mksud ko tek nak.. helo lady kacak, ada pn g jmpa lect pelu ka madah juak? #TEAMLOBA kindda loba kearah JIMBA jak,, mn psl majlis ilmu tk..ar ku sikmok komen,, sbb tk mencalarrrr keikhlasan mekorg g tuntut ilmu (YERRRR)..so why u care glak? mentang2 assgmnt byk dh setel,, nak meress mengstress mekorg yg tgh sakit2 ngira Kovats Index,, thanks lah atas sindiran,, oh psl upload gmbr rh fb ya,, mentang2 xupload gmbr berbentuk mejlis ilmu.. i dont caree~ for me, aku ambk jak kata2 kau sbgai nasihat.. ko berpengalaman gik dr mekorg,,haha,, nice to meet u lady. #BEBUAL p/s: byk gk kata2 dialog nya pdh dgn mek 2 ria,,hahah,,i dont want to rephrase kt sitok,,aku taknak kutuk LEBIH ANTAP kau.. KERANA aku hormat kau..ilmu aku sikit sgt2 kalo nak dibandingkan dgn kau akak :) wish u hepi always,, positive mind,,on the top! (perluka hashtag/# kt blogger?...,,erhh,, watever!)